Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

CHCĘ BYĆ SAMODZIELNY

CHCĘ BYĆ SAMODZIELNY

W dniu dzisiejszym, tj. 18.03.2022 r. w Zespole Placówek Oświatowych Nr 2 w Mławie przy ul. Granicznej 39 odbyły się pierwsze zajęcia profilaktyczne pod hasłem „CHCĘ BYĆ SAMODZIELNY” zorganizowane przez Stowarzyszenie Wspierania Społeczności Lokalnej „Bądźmy Razem” działające przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mławie we współpracy z Miejską Biblioteką Publiczną w Mławie.

Zajęcia  organizowane są w ramach otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w zakresie zdrowia publicznego w ramach Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Mława w 2022 roku.

Warsztaty miały na celu zapoznanie dzieci z zasadami bezpieczeństwa i zdrowego trybu życia. Prawidłowy sposób odżywiania dzieci w wieku przedszkolnym ma decydujący wpływ na właściwy rozwój, zdrowie, sprawność fizyczną, intelektualną i emocjonalną. Dieta dziecka w wieku przedszkolnym powinna zawierać produkty niezbędne do rozwoju, dostarczające młodemu organizmowi odpowiednie składniki odżywcze. Warto uświadomić sobie, że odpowiednie odżywianie z uwzględnieniem wszystkich składników odżywczych zapewnia naszemu dziecku zdrowie, prawidłowy rozwój fizyczny, emocjonalny i intelektualny oraz sprawia, że jest ono uśmiechnięte, zadowolone. Produkty polecane w żywieniu dzieci powinny charakteryzować się dużą wartością odżywczą i jakością
zdrowotną. Żywność powinna być naturalna, świeża, mało przetworzona. A jak wiemy samodzielnie przygotowane jedzenie smakuje najlepiej :-)

Data dodania: 2022-05-18 12:36:22
Data edycji: 2022-05-18 12:40:06
Ilość wyświetleń: 367

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej